Kobieta w ŻYCIU mężczyzny …

Po piętnastu latach małżeństwa dopiero teraz poznaje jak bardzo ważna dla mnie jest Ewa. Kobieta w moim męskim świecie .
I nie chodzi tutaj o jej role żony, kochanki, matki, partnerki jakkolwiek byś to nazwał . Mowię tutaj o czymś o wiele ważnym, głębszym.
Jest to wymiar duchowy.
Dopiero po tylu latach upadków i wzlotów byłem gotów doświadczyć.
Tak, tak doświadczyć całym sobą siłę energii żeńskiej w życiu każdego z nas, mężczyzn.

Zastanawiam sie czy są jakieś słowa ktore mogły by opisać moje doświadczenie tak aby w stu procentach oddało jego piękno i pełnie. Jego wręcz mistycyzm.

Podczas pracy z siłą w linii męskiej spotkałem sie w tańcu z kobietą. Kobieta ta była symbolem energii żeńskiej potrzebnej mężczyźnie, aby mógł połączyć sie ze swoim duchem i stanąć w swojej sile tu na ziemi.

Czułem jak w tańcu moje ciało, serce i dusze przenika siła, wibracja, energia napełniając mnie… Stałem przez moment nieruchomo, pozwalając by ta siła wypełniła moje ciało, by mój duch mógł narodzić sie na nowo. Poczułem bezwarunkowe WSPARCIE, OBECNOŚĆ i ZROZUMIENIE.

W dzisiejszych czasach mężczyźni i kobiety widza w sobie obiekt zaspokajania potrzeb materialnych i seksualnych a taka relacja zamyka połączenie duchowe, które prowadzi do połączenia sie kobiety z jej siłą tu na ziemi a mężczyznę z jego duszą.

Spójrz w głąb siebie. Poznaj swoją prawdziwą NATURĘ, pozwól jej/jemu ODKRYĆ siebie WSPIERAJĄC i TOWARZYSZĄC w tej podróży.

Świadomie KOCHAJ,TAŃCZ I ŻYJ.

~ Sławomir Gęściak

http://www.slawomirgesciak.pl

Autor

Skomentuj

