Energia serca a wyparte i nieuświadomione uczucia i emocje – Safi Nidiaye

Autor

4 myśli na temat “Energia serca a wyparte i nieuświadomione uczucia i emocje – Safi Nidiaye”

  1. Wspaniała jest ta metoda, która proponuje Safi w swojej książce. Polecam 😉

  2. Witam. Przepraszam że może nie w tym miejscu pytam o sprawę która się interesuję. Otóż mój znajomy opowiedział mi że ma odczucia szczególnie kiedy idzie spać że czuje że jest dotykany czuje takie jakby delikatne dotykanie przez coś co sam nie wie co to jest. Jest człowiekiem wierzącym i rozmawiał tez o tym ze spowiednikiem, ale nic nie pomógł jedynie zalecił modlić się za dusze które może przychodzą bo czegoś oczekują może od niego. Nic to nie pomogło . Ja ostatnio znalazłem tą stronę i pomyślałem że może warto się zapytać co mi Kwiat Lotosu zaproponuje . Dziwne jest to że często czuje te dotyki w intymnych częściach ciała. Znam bardzo dobrze go i wiem że głupot by mi nie mówił i nie zmyślał. Ale denerwuje go to bo to już ma od kilku miesięcy więc co z tym zrobić bo jak dla mnie coś niewidzialnego robi to złośliwie lub nie wiem co myśleć może to jakaś Zmora która gdzieś czytałem obiera sobie ofiarę do seksualne pobudzanie co trochę w to nie wierzę bo jak z duchem takie rzeczy jakoś tego nie ogarniam ale kto wie.Proszę o radę. Pozdrawiam.

  3. Ten film poruszył coś mocno we mnie, niby pewne rzeczy się wie, że uzdrowienie płynie z serca i cichej obserwacji uczuć, akceptacji, jednak dopiero jak obejrzałam ten przekaz, poczułam siłę i zrozumienie na poziomie komórkowym tego co mówi Safi;)

  4. Właśnie pod wpływem obejrzenia tego filmiku na YouTube, postanowiłam kupić książkę Safi. Jestem na początku, ale już sam początek jest tak wspaniały, że czuję, iż książka ta będzie czymś rewelacyjnym. Z pewnością podzielę się moimi wrażeniami. Pozdrawiam Cię serdecznie Kwiat Lotosu 🙂

Skomentuj

