Galaktyczna Mantra – Ovnimoon

I’M Light.  I’M Infinite.  I’M The Channel.  I’M Expanding.  I’M Psychedelic.
I’M Vibration.  I’M Timeless.  I’M Unity.  I’M Activating.  I’M Resonant.
I’M Galactic.  I’M Radiant.  I’M Defined.  I’M Electric.  I’M Lunar.
I’M Magnetic.  I’M Planetary.  I’M Balanced.  I’M Organized.  I’M Connected.
I’M Inspired.  I’M In Harmony.  I’M In-tegrity.  I’M Perfect. I’M Manifestation.
I’M Dissolving.  I’M Releasing.  I’M Liberated.  I’M Dedicated.  I’M Universalized and Divine, Transcending Mantra.
I’M Being.  I’M Communicating.  I’M Spirit.  I’M Breathing.  I’M Cosmic.  I’M Essence.
I’M Power.  I’M Action.  I’M Dreaming.  I’M Abundance.  I’M Intuition.  I’M God.
I’M Extreme.  I’M Internal and External.  I’M Flowering.  I’M The Clocking.  I’M Aware.
I’M Lifeforce.  I’M Surviving.  I’M DMT.  I’M Spiraling.  I’M Arc.  I’M Accomplishing.
I’M Healing.  I’M Beauty.  I’M Elegance.  I’M Pure.  I’M Flowing.  I’M Love.
I’M Chakras.  I’M Co-inciding.  I’M Playing.  I’M Magic.  I’M Elusive.  I’M Free Will.
I’M Wise.  I’M Exploring. I’M Space and Time.  I’M Waking Life.  I’M Vivid.
I’M Enchanting.  I’M Timelessness and Complete, Infinite Design.  I’M Alien. I’M Human.
I’M Receptive.  I’M Vision.  I’M Energy.I’M Mindful.  I’M Questioning.  I’M Answering.
I’M Intelligent.  I’M Fearless.  I’M Evolving.  I’M Opening My Third Eye to the Unseen Vision, Translating.
I’M Synchronicity.  I’M Reflecting.  I’M Endlessness.  I’M Order and Chaos.  I’M The Tao.  I’M Crystalized.
I’M Self-generation.  I’M Affirming.  I’M Enlightened.  I’M Blind.  I’M The Tone.  I’M The Color.
I’M Electronic.  I’M Lunar and Solar, Opposite and Polar.  I’M Language.I’M Radial.  I’M Particles of Plasma.
I’M Endurance. I’M Cosmic.  I’M Releasing. I’M Liberating. I’M Perfect.
I’M Pulsing.  I’M Realizing.  I’M The One Because The One Are All.  I’M Form.
I’M The Infinite, Nothing That Becomes The Everything.  I’M Symbolic.  I’M Relative.  I’M The Divine Spirit that Harmonizes with Laws.
I’M Projecting.  I’M Controlled Experience.  I’M Desire.  I’M Being.
I’M We, We Are You.

tłumaczenie:

Jestem Światłem.  Jestem Nieskończony.  Jestem Kanałem.  Jestem Rozszerzaniem.  Jestem Halucynogeniczny. Jestem Wibracją.  Jestem Ponadczasowy.  Jestem Jednością. Jestem  Przyspieszeniem.  Jestem Rezonacją.

Jestem Galaktyczny.  Jestem Promienny.  Jestem Zdefiniowany.  Jestem Elektryczny.  Jestem Księżycowy.

Jestem Magnetyczny.  Jestem Planetarny.  Jestem Zbalansowany.  Jestem Zorganizowany.  Jestem Połączony.

Jestem Inspiracją.  Jestem Harmonią.  Jestem Zintegrowany.  Jestem Doskonały. Jestem Manifestacją.

Jestem Rozpuszczaniem. Jestem Uwolnieniem.  Jestem Wyzwolony.  Jestem Poświęcony.  Jestem Zuniwersalizowaną Boską, przekraczającą Mantrą.

Jestem Istotą. Jestem Porozumiewam się.  Jestem Duchem.  Jestem Oddychaniem.  Jestem Kosmiczny.  Jestem Esencją.

Jestem Mocą.  Jestem Działaniem. Jestem Śnieniem.  Jestem Obfitością.  Jestem Intuicją.  Jestem Bogiem.

Jestem Skrajnością. Jestem Wewnętrzny i Zewnętrzny. Jestem Rozkwitaniem.  Jestem Dostrzegającym.  Jestem Świadomy.

Jestem Siłą Życiową. Jestem Przeżywaniem.  Jestem DMT.  Jestem Spiralny.  Jestem Łukiem.  Jestem Zrealizowany.

Jestem Uzdrowieniem.  Jestem Pięknem.  Jestem Elegancją.  Jestem Czystością. Jestem Płynięciem.  Jestem Miłością.

Jestem Chakrami.  Jestem Zbieżnością.  Jestem Grą.  Jestem Magią.  Jestem Nieuchwytny.  Jestem Wolną Wolą.

Jestem Mądrością.  Jestem Odkrywaniem. Jestem Przestrzenią i Czasem. Jestem Budzącym się Życiem.  Jestem Żywy.

Jestem Czarujący.  Jestem Ponadczasowy i Kompletny, Jestem Nieskończonym Projektem.  Jestem Obcym. Jestem Człowiekiem.

Jestem Wrażliwością. Jestem Wizją.  Jestem Energią . Jestem Świadomy.  Jestem Pytającym.  Jestem Odpowiedzią.

Jestem Inteligentny.  Jestem Nieustraszony.  Jestem Rozwojem.  Otwieram Trzecie Oko na Niewidzialną Wizję, tłumacząc ją.

Jestem Synchronicznością. Jestem Refleksją.  Jestem Nieskończonością. Jestem Porządkiem i Chaosem.  Jestem Tao.  Jestem Krystaliczny.

Jestem Samorodny. Jestem Zatwierdzaniem.  Jestem Oświecony.  Jestem Oślepiony.  Jestem Tonem.  Jestem Kolorem.

Jestem Elektroniczny.  Jestem Księżycowy i Słoneczny, Przeciwległy i Polarny.  Jestem Mową. Jestem Promienisty. Jestem Cząstkami Plazmy.

JestemCierpliwością. Jestem Kosmiczny. Jestem Rozpuszczaniem. Jestem Uwalnianiem. Jestem Doskonały.

Pulsuję.  Jestem Zrozumieniem. Jestem Jednością ponieważ Jedność  Jest Wszystkim.  Jestem Formą.

Jestem Nieskończonym, Niczym , co Staje się Wszystkim.  Jestem Symboliczny.  Jestem Względny.  Jestem Boskim Duchem, Harmonizującym się z Prawami.

Jestem Projekcją.  Jestem Skontrolowanym Doświadczeniem.  Jestem Pragnieniem.  Jestem Istotą.

Jestem Nami, Jesteśmy Tobą.

 

Autor

Skomentuj

