Snatam Kaur – Ong Namo

 

Deszcz spada,          
Tak jak wszystkie dusze, które tu posyłasz,
Przychodzące na tę ziemię,                                       
Aby znaleźć uzdrowienie
 
 Matka Ziemia przyjmuje deszcz,
 Tak jak twoje serce przyjmuje mój głos,
 Pozwala nam uwolnić siebie
 Poprzez nasze modlitwy,  poprzez nasz głos
 
I powracam do domu
 I powracam do domu
 
 Ong namo guru dev namo
 Ong namo guru dev namo
 
Pochyliłem mą głowę przed Bogiem     
I Bóg zabrał ode mnie wszystko
Każdą niedoskonałość
Bóg zabrał ode mnie wszystko
 
I (teraz) każdego dnia
Bóg żyje i oddycha przeze mnie
Patrząc w lustro:
Kocham Cię słodki Boże
 
 O mój ukochany
 Dobroci serca
 Oddechu życia
 Kłaniam się tobie
 
 Boski nauczycielu
 Ukochany przyjacielu
 Kłaniam się tobie
 Wciąż na nowo!
 
Lotos siedzący na wodzie
Poza czasem i przestrzenią
 To jest twoja  droga
To jest twoja łaska
 
Ong namo guru dev namo
Ong namo guru dev namo
 
Każdy oddech, który biorę                                          
To jest twoja droga
To jest twoja łaska
 
Każde słowo, które wypowiadam
To jest twoja droga
To jest twoja łaska
 
Każda łza, którą ronię
To jest twoja droga
To jest twoja łaska
 
Każda ręka, którą trzymam
To jest twoja droga
To jest twoja łaska
 
dziękuje Małgosi za tłumaczenie
Autor

Skomentuj

