Bliźniacze płomienie

Z okazji święta zakochanych: niech Was zaleje fala prawdziwej Miłości tu i teraz i na wieki,… niech Teraz połączą się Dusze sobie przeznaczone, …życzę Wam z całego serca, spotkania prawdziwych bliskich sobie Dusz, lub odnalezienia w obecnych partnerach tych Przeznaczonych:) ciepło przytulam:)))

 

Kochanek wie że nie ma wyboru, on zna tylko pokorę
Wkrada się w Twoją aleję w nocy, nie ma wyboru.
Pragnie pocałować każdy kosmyk twych włosów, nie bój się,
on nie ma wyboru.
W jego szalonej miłości do Ciebie, on chce zerwać
łańcuchy swego więzienia,
on nie ma wyboru

Kochanek zapytał swoją ukochaną:
Czy kochasz siebie bardziej niż kochasz mnie?
Ukochana odpowiedziała: Umarłam dla siebie i żyję dla Ciebie
Zniknęłam z siebie i moich atrybutów,
Jestem obecna tylko dla Ciebie.
Zapomniałam wszystkiego czego się dotąd nauczyłam.
Ale poprzez poznanie Ciebie stałam się uczoną.
Straciłam wszystkie moje siły ale z Twoją mocą jestem mądra.

Kocham siebie … Kocham cię.
Kocham cię … Kocham siebie.

Jestem twoim kochankiem, przyjdź do mnie,
Otworzę bramy Twojej miłości.
Przyjdź osiedlić się ze mną, bądźmy sąsiadami
gwiazd.
Ukrywałeś się tak długo, bez końca dryfując
w morzu mojej miłości.
Mimo to, zawsze byłeś połączony ze mną.
Ukryty, ujawniłeś się, w nieznanym, w
nie-manifestowanym świecie.
Jestem życiem.

Byłeś więźniem malutkiego stawu,
Ja jestem oceanem i jego burzliwą powodzią
Chodź się ze mną połączyć,
opuścić ten świat ignorancji.
Bądź ze mną, ja otworzę bramę Twojej miłości.

Pragnę Cię bardziej niż pokarmu i wody
Moje ciało moje zmysły mój rozum pragnie Cię skosztować
Czuję Twoją obecność w moim sercu
mimo że należysz do całego świata
Czekam z cichą pasja na jeden gest jeden
rzut oka…

Autor

2 myśli na temat “Bliźniacze płomienie”

  1. X

    Jam pyłek jest słoneczny, jam tarcza słońca w chwale.
    Pyłkowi mówię: zostań, a słońcu: odpłyń w dale.
    Jam migotanie ranka, jam jest wieczoru powiew:
    Szmer, którym szumią lasy; szmer, którym szumią fale.
    Jam jest maszt, jam ci ster, jam sternik, jam i okręt:
    Rafa, co łamie okręt, – wyrosła nad korale.
    Jam ptasznik, jam jest połów, jam ptak – i jam jest siatka.
    Jam obraz, jam zwierciadło, dźwięk, echo co brzmi w skale.
    Jam jest żywota drzewo – na drzewie jam papuga:
    Jam jest myśl i milczenie, jam mowa, radość – żale.
    Jam jest wydechem fletu, jamci jest duch człowieczy –
    Przeze mnie głazy ogniem, złotem się skrzą metale.
    Jam świeca – i krążący dokoła świecy motyl;
    Róża – i słowik, który śpiewa jej miłość w szale.
    Jam jest wojna i pokój, jam twierdza i zwycięstwo –
    Gród, obrońca i wróg – co obległ go w zapale.
    Jam jest wapno i kielnia, mularz i rusztowanie –
    Kamień węgielny – szczyt – i gmach – i gruz – i pale –
    Jam srogi lew i jeleń – jam groźny wilk i jagnię
    I pasterz, co je wszystkie, na jedną spędza halę.
    Jam jest łańcuchem istot, jam światów kołowrotem,
    We mnie bytów rozrostu i ich rozkładu skale. –
    Jam jest co jest i nie jest. Jestem – o Ty co wiesz to –
    Dżelaleddin; jam dusza – we wszech-istnienia chwale.

    Jalal ad-Din Rumi (Moulana) tłum. A. Lange

Skomentuj

