Astarius Miraculii – Spirit Rap

Przeczytaj tłumaczenie inwokacji i pracuj z nią jeśli tylko jesteś gotowy i czujesz potrzebę uwolnienia od wszelkich ograniczeń, starych kodów, ślubów, przysiąg, lęków na wszelkich poziomach, ….działanie jest silne, niezależnie czy słuchamy w obcym języku, ważne by zapoznać się z treścią wcześniej, warto też inwokować na głos z treścią w języku polskim …polecam ku przebudzeniu ludzkości i osobistego wzrostu:)

 

dłuższa wersja ze wzmacniającą częstotliwością dźwiękową

 

 

Wzywam, zarządzam i przebudzam ze snu, pełne komórkowe Wniebowstąpienie mojego Istnienia fizycznego, umysłowego,  emocjonalnego, duchowego w Teraz z pełnym wsparciem Boga-Bogini Wniebowstąpionych Mistrzów  włączając:  Wniebowstąpioną Jaźń,  Saint Germaina, Sanandę, Świętą Matkę Mary, Quan Yin, Bogini Miłosierdzia, Archanioła Michała i Legionów, Ashtar i pełne komendy, Babaji, Raphaela, Gabriela, Rdzennych i Szczepowych Szamanów, Bogini Fortuny, Aniołów Światła, Alohim, Shiva, Całą Chrystusową Częstotliwość, Wszystkie totemy i moce zwierząt, Elementale Ognia, Powietrza, Wody i Ziemi. Wszystkie boskie istoty Światła, Miłości i Wniebowstąpienia, nazwane i nienazwane. Aktywujcie komórki mojej Istoty, które są Waszymi kopiami Zjednoczonej Mocy Jedynego!

Wzywam moje najwyższe dobro  zawsze działające w teraz

Wzywam łaskę i miłosierdzie zawsze działające w teraz

Wzywam, zarządzam i przebudzam pełną prawdę i realne wznoszenie w teraz

Wzywam  i przebudzam z każdym oddechem to

Oddycham Fioletowym Ogniem, przemieniającym  moją istotę w pełni

Wzywam i przebudzam pełny prąd wzniesienia w każdej komórce mojego istnienia

Jestem wzniesiona

Wzywam i przebudzam ze snu Boską świadomość w pełni  mi uświadomioną, jako nieograniczoną obfitość wypełniającą moje wszelakie potrzeby i pragnienia

Wzywam i przebudzam ze snu zakończenie  trudności, blokad, przeszkód i niezdrowego systemu wiary

Wzywam natychmiastową obfitość w moim życiu

Wzywam i przebudzam ze snu wolność od wszelkich karmicznych obciążeń

Jestem bezkresem obfitości

Wzywam i przebudzam ze snu moje osobiste siły w każdej chwili tak, że każdy jest osadzony przez moją Obecność we Wszechświecie

Wzywam i przebudzam ze snu bezkresne moce mojej seksualności, duchowości, umysłu, emocji, fizycznych i finansowych związków z życiem

Wzywam i przebudzam ze snu świętą seksualność, erotyczną niewinność. Zawsze wyrażam świętość seksualnej siły dla czerpania przyjemności, kreatywności i uzdrawiania

Wzywam i przebudzam ze snu światowe uniwersalne uzdrowienie od całego seksualnego poczucia winy i wstydu

Wzywam i przebudzam światowe odpuszczanie manipulacji siłą, kontroli ludzkości i istot które kontrolowałyby ludzką przeszłość, teraźniejszość i przyszłość

Wzywam Anioły i Przebudzonych Mistrzów aby zmienić i uzdrowić niewłaściwie używaną energię aby zawrzeć pełną odbudowę naszego DNA

Wzywam i przebudzam ze snu transmutację wszystkich negatywnych i obwiniających projekcji

Wzywam i przebudzam ze snu moją stałą zdolność do bycia skoncentrowanym i zrównoważonym w moich psychicznych energiach, które płyną przeze mnie automatycznie, łatwo i bez wysiłku

Jestem upoważniony do wszystkiego

Wzywam i przebudzam ze snu moje świadome śnienie każdej nocy,  pamiętam wszystko kiedy się obudzę

Wzywam i przebudzam ze snu moją bezgraniczną harmonię z Bogiem- Boginią którą/ym Jam Jest

Wzywam i przebudzam ze snu moja pełną ekspresje mojej cudownej siły uzdrawiania

Moje życie jest niekończącym się strumieniem cudów

Wzywam i przebudzam ze snu moja wszechogarniającą zdolność i gotowość do otrzymywania wszelkich błogosławieństw życia

Wzywam i przebudzam ze snu wdzięczność za moje cale życie, wszystkie moje dokonania, przez co błogosławię i włączam się do wzrostu i rozwoju Wszechświata

Wzywam i przebudzam ze snu pełne błogosławieństwa od Boga-Bogini, przebudzonych Mistrzów, Aniołów, Przewodników, Istot Światła aby pobłogosławiły tą Ziemię

Wzywam i przebudzam ze snu wszystkie moje dekrety, inwokacje i modlitwy, wypuszczam je do wszechświata i otwieram się na odpowiedź Boga, wsparcie i miłość mojego najwyższego dobra

Wzywam i przebudzam ze snu, uwalniam całą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość oraz wszelkie przyrzeczenia i śluby które doprowadziłyby mnie do ograniczeń i braku!

Wzywam i przebudzam ze snu, pełne nawrócenie Siebie samego do  pełnego Mocy, kochającego i w pełni dostrojonego do świadomości Boga-Bogini

Wzywam i przebudzam ze snu do całkowitego unieważnienia manipulujących sił, które mogłyby doprowadzić tą Ziemię do strachu

Wzywam i przebudzam ze snu wpływ Wniebowstąpionych Mistrzów i Anioły do pośrednictwa i wzniesienia wibracji wyżej aby przeobrazić ciemność w światło

Zwiększam częstotliwość Miłości i Świadomości Boga na Ziemi teraz!

Wzywam i przebudzam ze snu oświecenie planety Ziemia teraz!

 

Asiu moja kochana pięknie dziękuję za ciężką pracę i pomoc w tłumaczeniu tego tekstu!

 

Autor

3 thoughts on “Astarius Miraculii – Spirit Rap”

  1. Niesamowite, dzisiaj rano odbyłam tę inwokację po raz pierwszy. Wzruszenie, łzy, siła, moc, kreatywność, łaaał. Dziękuję Kwiecie Lotosu, i Asiu.
    Pytanie: jaka cykliczność jest w tym przypadku wskazana?
    Mam ochotę ją powtórzyć jeszcze dzisiaj wieczorem, czy to możliwe?

Skomentuj

