Mój przyjaciel krokodyl

Z miłości do wspaniałych istot zwierzęcych planety Ziemia, polecam obejrzenie tego pięknego filmu przyrodniczego, ku przebudzeniu ludzkich serc;) Krokodyl w znaczeniu duchowym uwalnia nas z blokad i pra-lęków, jeśli śni Ci się krokodyl, to Dusza pracuje nad pierwotnym lękiem, aby uwolnić się do Światła:) Krokodyl to sprzymierzeniec w puszczaniu wszystkiego co nas ogranicza, wspiera nas w transformacji i przemianie duchowej, aby odkryć siebie na nowo, jako nowego człowieka, wolnego od ograniczeń!

Autor

Jedna myśl na temat “Mój przyjaciel krokodyl”

  1. Cytat z filmu: 22.00min do 23.00 min

    „W nocy zaczynają się zabawy,których nauczyliśmy się razem.
    Śmiercionośna beczka która pomaga innym krokodylom odrywać mięso ofiary,stała się jedną z pierwszych zabaw.
    Wtedy zrozumiałem że Poczo potrafi się uczyć i zapamiętywać ….jest taki mądry.
    W TAKICH CHWILACH W NOCY….WYDAJE MI SIE ŻE JEST PRZY MNIE BOG”
    .
    „.CZITO PRZEKROCZYŁ GRANICE KTORA WIELU UWAŻA ZA
    NIEPRZEKRACZALNA”

    Bardz ma to wiele wspólnego z moim ostatnim komenterzem:
    „Zrozumiałem wreszcie że granice między KRACHEM A DZWIEKIEM SA CZYSTA KONWENCJĄ!”:)))

Skomentuj

