Zwierzęta są Aniołami

 

 

 

W tym miejscu pragnę poruszyć serca ludzkie, aby pojąć jak ogromną rolę energetyczną stanowią dla człowieka zwierzęta, ktoś kto ich nie szanuje i krzywdzi nie zasługuje na miano Homo sapiens! Zwierzę często pojawia się, jako wsparcie np. w chorobie członka rodziny, często bierze ją na siebie, sam cierpiąc i odchodząc w imię życia ludzkiego! Takich historii jest mnóstwo, ja spotkałam się z jedną potężną naocznie! Oprócz swoich osobistych, w których koty uleczyły moją zbolałą duszę i rozwalone emocje… ale nie o tym. Pewna niepełnosprawna- niewidoma dziewczynka otrzymała od rodziców przepięknego psa, na sam widok miałam łzy w oczach. Od początku czułam potężną energię zwierzaka, zawsze przytulając Suczkę, miałam łzy radości w oczach, patrząc jak dziewczynka cieszy się jej obecnością i pomimo swojej impulsywności, czasem uwalniając swoje emocje podszczypywała swoją psią przyjaciółkę, ona nigdy nie uskarżała się na nadmierne pobudzenie dziecka. Pewnego dnia mama dziewczynki przyszła zapłakana paląc papierosa nerwowo, mówiła, że u dziewczynki jest podejrzenie Glejaka (nowotwór złośliwy mózgu, atakujący półkule, płat skroniowy, oczy itd.), takie przypuszczenia były już wcześniej, choć badania były niejednoznaczne, teraz objawy były konkretne, wybuchy złości dziecka, krzyk, ból głowy i inne pewne wstępne badania, … Dziecko zostało skierowane na dalsze badania, z których wynikało, że nowotwór się pojawił w stadium początkowym, zlecono kolejne badania. W niedługim czasie nastąpiła nieprawdopodobna sytuacja, która i mnie doprowadziła do skrajności, a moja nadwrażliwość na zwierzęta jest potężna, więc kiedy usłyszałam zapłakaną matkę dziewczynki w słuchawce telefonu, która po 15 minutach wycia dosłownie, wykrztusiła, że prawdopodobnie dziewczynka wydłubała psu oko, że skrzywdziła swojego psa terapeutycznego może i nie ze swojej winy bo chora, …płakałam razem z tą kobietą, szukałam dla nich psychologa, sama nie przespałam nocy opłakując chorą egzystencję ziemską… kolejny dzień objawił nowe oblicze zdarzenia, dowiedziałam się, że pies jest u weterynarzy, którzy wykluczyli rzekome skrzywdzenie zwierzaka… diagnoza brzmiała: Glejak mózgu, który spowodował wypłynięcie oka na wierzch!!!! Ona wspaniała terapeutyczna sunia, tego samego dnia została uśpiona, a kolejne badania wskazały u dziecka brak tejże choroby…. tu pozostawię ciszę ……….

Autor

4 myśli na temat “Zwierzęta są Aniołami”

  1. Ten kot z filmiku stosuje u dziecka pozycję VI według metody BSM, pozycję na sen.

Skomentuj

