Nosso Lar – film

film ten został zablokowany więc poniżej wstawiam kolejny link, lecz kopia jest słaba.

Nosso Lar – Nasz Dom to nazwa kolonii duchowej, którą André Luiz opisuje w książce swojego autorstwa. We wspaniałej narracji autor przekazuje swoje spostrzeżenia i odkrycia dotyczące życia w świecie po śmierci. Przyjmuje tam rolę kronikarza zapisującego swoje osobiste przeżycia. Odkrywa przed nami świat pełen życia i aktywności, zorganizowany w godny naśladowania sposób, w którym Dusze pod opieką Opiekunów zdobywają wiedzę. „Nasz Dom” uchyla przed nami rąbka tajemnicy na temat duchowego świata, lub raczej jednego z wersji duchowych światów astralnych, przejściowych światów dla Dusz po śmierci ciała fizycznego.

Warto załączyć w ustawieniach- jakość obrazu HD 720 , najlepiej oglądać bezpośrednio z youtube.

Dla głębszego zrozumienia światów niefizycznych polecam zapoznanie się z książkami Roberta Monroe: Podróże poza ciałem, Dalekie podróże, Najdalsza podróż.

http://www.nieznany.pl/advanced_search_result.html?keyword=Monroe&x=0&y=0&polskawe=1&zenid=ef9db86af5cecf1572c9f5ddd4bb1cb3

drugi link do filmu:

Autor

7 myśli w temacie “Nosso Lar – film”

  1. Dziękuje za te słowa 🙂 Brakowało mi ich. Gdy innym o tym mówię, to w odpowiedzi słyszę, coś odwrotnego – mianowicie- że jestem niedojrzała i że uceiekam od tego świata. A to nieprawda. On się juz „żużył” w mojej duszy. Ona chce juz innych doświadczeń, takich, których nie ma tu na Ziemi (bo te wszystkie się jej znudziły). Moja dusza chce doświdczać Boga w pełni, miłości bezwarunkowej itd. i do tego próbuje dojść tu na Ziemi poprzez odprogramywanie swojej podświadomości. Im więcej odpada z niej „syfu”, tym moja świadomość poszerza się. Zaczynam dostrzegać Prawdę, o której kiedyś słyszałam, ale jej nie rozumiałam i nie dostrzagałam. Teraz sama mi się ujawnia.

    Co do filmu, to oczywiście, że nie było tu przypadku ;-). Wszystko czemuś służy 😉

  2. Piękne to co napisałaś. Świadczy o wielkiej dojrzałości i gotowości… Opadnięcie zasłon matrixa nie spowoduje, że opuścisz ziemski świat w takiej formie, ale będziesz już wolna od jego manipulacji i gier ego. Zdystansowanie przyniesie ten upragniony spokój i ciszę serca…
    Wracając jeszcze do filmu, bardzo obudził we mnie szacunek do człowieka i miłość,a to był podstawowy krok do umierania ego. Nic co nas spotyka w życiu nie dzieje się bez przyczyny… ciepło przytulam. Dziś Nosso Lar widzę tak jak Ty, kolejny matrix, ale ludzie przeżywają tego typu etapy, by móc rozpoznawać w sobie co jest prawdą.

  3. Taaa… tylko moja dusza ma już dość matriksu, i tego ziemskiego i „zaświatowego”. Marzy tylko o połaczeniu się z Bogiem na zawsze, by nigdy nie inkrarnować się w żadnej materii i w żadnych matriksach.

  4. oszukańcze światy, siły ciemności, „nabijanie w butelkę” …. warto wiedzieć, że to też matrix;) do póki w to wierzysz, jesteś tym i tyle w temacie… film nie musi być przesłaniem, wystarczy, że pokazuje siłę miłości;), reinkarnacja to sen i iluzja taki sam i nie mniejszy niż nasza konwersacja i dyskusja na temat co jest prawdą a co fałszem;) życzę z calego serca wolności od rozważań umysłu, ciepło pozdrawiam:)

  5. Mnie ten film odpychał i zastanawiałam się dlaczego? Obecnie znam odpowiedź na te pytanie. W tym filmie są przedstawione oszukańcze zaświaty, na które dusze o niskim poziomie świadomości dają się nabrać. Pojawiają się w tym miejscu, gdyż jest one zgodne z ich systemem wierzeń. Jest to kolejny matrix, z którego wraca się tu na Ziemię (reinkarnacja). Pojawia się coraz więcej materiałów na ten temat, konkretnie – że nie tylko tu jesteśmy oszukiwani przez siły ciemności, tam jest to samo. Te istoty „światła” wcale nie są istotami światła. te dusze są nieświadome i „nabijane w butelkę”.

  6. Większość osób, którym zaproponowałam obejrzenie filmu, są zachwycone i poruszone tym przekazem! Film ten, jest z pewnością ważnym przesłaniem dla ludzkości, także jeśli chodzi o temat oswajania się ze śmiercią ciała fizycznego;)

Skomentuj

