Medytacja Programowania Sukcesu

Ta medytacja jest na moje oko jedną z lepiej skonstruowanych – do pracy z podświadomością, działających na głębokich, wielowymiarowych poziomach naszego „ja”. Jeśli przeprowadzimy medytację zgodnie z instrukcjami, z pewnością odczujemy jej siłę działania i wyraźnie podniesie się nasze poczucie własnej wartości i wiarę we własne siły;)

Zaprogramowanie wizerunku wewnętrznego na sukces:
1. Poświęć kilka chwil by się odprężyć i głęboko oddychać. W miarę jak rozluźniają się mięśnie, łatwiej jest uwolnić wyobraźnię.
2. Teraz wyobraź sobie, że staje przed Tobą twoje inne „ja”, to najwspanialsze „ja” jakie jesteś sobie w stanie wyobrazić — twoje autentyczne „ja”.
3. Pozwól sobie poczuć, jak jesteś szczęśliwy ze swoim autentycznym „ja”. Spójrz jak Twoje autentyczne „ja” stoi, oddycha, uśmiecha się, chodzi i mówi. Przyjrzyj się, jak rozmawia z innymi. Zauważ, jak twoje autentyczne „ja” radzi sobie z problemami i realizuje cele.
4. A teraz wejdź w nie, połącz się ze swoim autentycznym „ja”. Spójrz oczami swojego „ja”, słuchaj przez jego uszy i poczuj jak dobrze jest żyć życiem Twojego prawdziwego „ja”.
5. Zakończ tę sesję programowania, poświęcając minutę na marzenia, jak zmieni się swoje życie, gdy będziesz coraz bardziej żyć życiem swojego autentycznego „ja”. Wyobraź sobie, że żyjesz autentycznie w dowolnie wybranych rzeczywistych sytuacjach z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

Autor

16 myśli na temat “Medytacja Programowania Sukcesu”

  1. Opisana medytacja polega na odprężeniu się, uruchomieniu wyobraźni. Łagodnie kieruje nas byśmy przyjrzeli się sobie i zachęca do pozytywnych zmian za pomocą twórczej wizualizacji. Całość odbiera się bardzo przyjemnie.
    Takie przesłanie musi jednak pokonać wiele barier naszej świadomości. Wielu z nas ma w sobie ukryte programy auto-sabotażu lub „nadpobudliwego samokrytyka”.
    Czytałam, że pomocne w tego typu sytuacjach mogą być medytacje subliminalne.
    Polegają one na tym, że komunikaty docierają bezpośrednio do podświadomości, omijając sferę świadomości. Wykorzystuje się do tego specjalne programy konwertowania dźwięków na inne częstotliwości. Podczas odsłuchu słychać łagodny szum zintegrowany z podkładem muzycznym.
    Czy ktoś próbował już owych doświadczeń? Chętnie dowiedziałabym się więcej na ten temat, że nie wspomnę o przykładowym nagraniu do posłuchania. Pozdrawiam.

  2. Witam. Medytacja programowania wewnętrznego sukcesu powróciła już na yt. http://www.youtube.com/watch?v=dabN5yIXCoo
    Jej autorem jest Paul McKenna – znany terapeuta i trener NLP. W jego dorobku znajduje się jeszcze wiele innych medytacji np. programowanie mądrości, bogactwa, wzmocnienie wiary w siebie. Każdy mógłby znaleźć coś dla siebie.
    Zachęcam do poszukiwań i pozdrawiam.

  3. Witam! Czy jest możliwośc przesłania tej medytacji na maila? Będę niezmiernie wdzięczna, gdyż była to najlepsza medytacja, jakiej kiedykolwiek słuchałam.

  4. Też byłam pod dużym wrażeniem tej medytacji. Co jakiś czas sprawdzam czy nie wróciła do sieci… Jakoś tak nie ma teraz przy czym medytować😉

  5. Dzięki wielkie za przesyłkę. Myślę, że dziś wieczorem dam się uwieść głosowi lektora.

  6. Witam. Wysłuchałam tej medytacji kilka razy. Wywarła na mnie ogromne wrażenie. Dawała przyjemne ukojenie na koniec dnia i nadzieję na lepszy poranek. Byłoby miło gdyby znów powróciła do sieci. Chętnie wysłuchałabym jej ponownie.

  7. witam, znam doskonale ten film i też uważam że jest swietny, problem w tym że zniknął z yt. Czy jest możliwość zdobycia gdzieś kopi?

Skomentuj

