Złota medytacja

To nie jest medytacja o „robieniu pieniędzy”, to zjednoczenie się ze Źródłem Obfitości, które wciąż daje i daje.  Ludzie martwią się o pracę, ponieważ martwią się o pieniądze, które ta praca ma im dać. Są gotowi na wiele poświęceń. Poświęcają czas, który mogliby spędzać ze swoimi dziećmi, rodziną czy przyjaciółmi, poświęcają nierzadko swoje zdrowie, a niektórzy nawet życie. Poświęcają również swoje pasje i rzeczy, które mogliby robić, gdyby tylko mieli więcej czasu. Ich umysł zajmują pytania: „Jak zarobić więcej pieniędzy?, Jak utrzymać dom? itd.” To niekończąca się męka, ponieważ wciąż na coś brakuje. Błąd polega na tym, że poszukujemy źródeł bogactwa gdzieś w świecie. Nie rozumiemy, że Źródło Wszelkiej Obfitości jest dostępne dla nas w każdej chwili. Jeśli uda ci się do końca pojąć przesłanie płynące ze Źródła Obfitości, już nigdy nie będziesz się bać o swój byt materialny. Przeciwnie, TY staniesz się Źródłem wszelkich darów dla świata.

Autor

7 myśli na temat “Złota medytacja”

  1. KWIECIE LOTOSU-SLICZNIE DZIEKUJE ZA TA CUDNA STRONE,CHOC CIEZKO MI PISAC,TO PODZIEKOWAC CI MUSZE.dUZO PRACUJE Z PIEKNYMI MEDYTACJAMI,UWALNIANIEM I OCZYSZCZANIEM,GŁEBOKO WIERZE,ZE POMOGE SOBIE I INNYM.W MIŁOSCI I SWIETLE DLA CIEBIE I WSZYSTKICH ISTOTEK TU ZAGLADAJACYCH.KRYSTYNA.

  2. Ogromnie cieszy mnie, że informacje na blogu są pomocne, taki był mój zamysł, dzielić się dobrem, które może przydać się także innym;) pozdrawiam i również dziękuję

  3. Dopiero teraz weszłam na ten wpis .Musze z niego skorzystać Kwiecie lotosu.Pozdrawiam

Skomentuj

