O psie, który kocha muzykę

Autor

3 myśli na temat “O psie, który kocha muzykę”

  1. Nie trzeba się wstydzić,ale taka jest prawda,że gdy dłużej żyjemy na świecie ludzie coraz bardziej nas rozczarowują i dlatego za przyjaciół wybieramy często zwierzęta.Ostatnio byłam świadkiem takiej sceny.Stałam na przystanku autobusowym przy Błoniach krakowskich .Przez przejście dla pieszych przechodziła kobieta z wyżłem /rasy nie jestem pewna/Pewnie wracali z porannego spaceru/Błonie to takie miejsce gdzie dużo osób przyprowadza swoje psy , aby się wybiegały. Pies dotrzymywał jej kroku,fajnie kręcąc tyłeczkiem i machając ogonkiem.Kiedy przeszli przez przejście, pani zatrzymała się ,wyciągnęła z kiszeni jakiś przysmak i dała pieskowi.Chyba był to stały rytuał,piesek był bardzo grzeczny, czekał i machał ogonkiem.Choć ta scena może komuś wydawać się zwyczajna,ale ja patrzyłam ze wzruszeniem,bo widać było wzajemne przywiązanie/ nie boję się powiedzieć miłość pomiędzy panią ,a jej psem.Dlatego nie dziwię się jak ktoś mówi,że woli zwierzęta od ludzi.One są naszymi „braćmi mniejszymi”

  2. Ja także je kocham i czasem się zastanawiam, aż wstyd przyznać, że kocham je bardziej niż ludzi:) choć znam naprawdę wspaniałych, i kocham ich, ale nie mam aż takich odjazdów na ich punkcie :):):):):)

  3. Fantastyczne.Zwierzęta słyszą ,czują…..kochają.Sunia,mojego syna labradorek ma 4 lata.jest trochę rozpuszczona.Mieszkamy w jednym domu i jak syna nie ma to jest u drugiego syna na górze lub za ściana u mnie ,mowimy wtedy,ze idzie do przedszkola.Ona już kojarzy i wie gdzie iść.Kiedy jest u mnie jest trochę zazdrosna o kota,więc kiedy on śpi ze mna w łożku,ona też chce.i bardzo ciężko jest jej odmówić .Robi takie miny,ze chyba największego twardziela rozbroi.Kocham zwierzęta,zawsze się nimi otaczałam,

Skomentuj

