Niezwykła moc kota ;)

Zwierzęta są BOSKIE nieprawdaż?

Autor

6 thoughts on “Niezwykła moc kota ;)”

  1. I dlatego należy je kochać i opiekować się nimi ?mój właśnie siedzi mi na kolanach

  2. Ojej, ja też mam kocurka:) mam wspaniałego pieszczocha, którego wzięłam z działek dokładnie rok temu!!!jest oddanym, cudownym, przytulaśnym kocurkiem, jest wykastrowany i nie wychodzi z domu i ogólnie boi się otwartej przestrzeni, jest moim aniołem, który dokładnie wie co mnie boli, kładzie się mi często na sercu jak śpię i nie da się opisać jak słodki i przyjacielski jest;) Wszyscy moi znajomi, którzy maja koty, kochają je nad życie i rozpieszczają na maxa:)

  3. Mam też takiego czarnego kota,Choć miałam w swoim domu wiele kotów ,ten jest wyjątkowy.Rozumiemy się bez słów.Zawsze nad ranem mnie budzi,miauczy ,ogonek do góry i prowadzi mnie do drzwi balkonowych.Prosi aby go wypuścić Kiedy wraca zawsze ma przygotowaną miseczkę z jedzeniem.Ale on wcale do miski nie idzie .musi się ze mną przywitać,poprzytulać.Kiedy usiądę aby zjeść śniadanie on wskakuje mi na kolana przyjmuje swoją ulubioną pozycję i usypia.Zawsze kiedy siadam nawet na chwilę on przychodzi na kolana.Kiedyś nie miała czasu i postawiłam go na ziemi,a on mnie …ugryzł w kolano.Kiedy nie wykazuję mu zainteresowania a on sie tego domaga skacze mi na łydkę i lekko gryzie ząbkami.Towarzyszy mi często w łazience,kuchni.Kiedy jest wypuszczony i zobaczy ,ze idę do koleżanki na sąsiednią ulicę on mnie odprowadza do furtki…..i proszę sobie wyobrazić,że czeka dopóki nie wyjdę.nawet jeżeli trwa to dłuższą chwilę.Czy to nie fantastyczne Dla mnie jest przyjacielem,śpi ze mną w nogach lub na poduszce.Zaznaczam,,ze nie jest wykastrowany ,jest u mnie kilka lat i cały czas trzyma się domu.

Skomentuj

