Niedźwiedź

 

Jeśli bliski jest Ci niedźwiedź, śnisz o nim, lub często pojawia się w twoich wizjach to niesie Ci przesłanie. Ewie przyśnił się niedźwiedź niosący ją na grzebiecie;) Więc dziś postanowiłam opisać przesłanie szamańskie niedźwiedzia.

Niedźwiedź to ochrona i bezpieczeństwo

Niedźwiedź przywraca ci siłę, którą zużywasz na codzienną aktywność, napięty kalendarz terminów, wysokie aspiracje. Wygospodaruj trochę czasu dla siebie, odpręż się i zbieraj siły. Niedźwiedź przynosi ci ochronę osobistą, wzmocnienie i siłę. Kiedy znajdujesz się w jego aurze, możesz w miłości powiedzieć „nie” także komuś kogo kochasz, odgraniczyć się jasno i wyraźnie, wycofać się, zostawić sobie czas, by otworzyć się na siebie, podążać za rytmem własnego serca i czynić to, czego sobie życzysz w danej chwili. Niedźwiedź przypomina ci o tym, abyś pomyślał o sobie. Pozwól sobie wylegiwać się na własnej niedźwiedziej skórze i skosztować miodu życia. Nie jesteś maszyną, lecz człowiekiem. Tak jak każdy masz swój własny rytm i razem ze wszystkimi jesteś włączony w nadrzędne, naturalne rytmy. Tak jak następuje na przemian dzień i noc, przypływy i odpływy, wdech i wydech, tak też dusza potrzebuje czasu na wypoczynek, by znów stać się aktywną. Niedźwiedź pokazuje ci jak zarządzać swoimi siłami, przynosi ci miłość i bezpieczeństwo do siebie samego. Daje ci ochronę i siłę, przez które znów możesz uzyskać równowagę wewnętrzną. On dopinguje cie do tego, abyś usadowił się wygodnie w swojej niedźwiedziej  jamie i podarował sobie trochę czasu. Z tego przebudzą się prawdziwe wewnętrzne siły i moce, dzięki którym będziesz mógł dokonywać wielkich rzeczy, ale pod warunkiem, że będziesz robił pauzy i ładował swój bioakumulator podczas odpoczynku.

wg J. Ruland – Zwierzęta Mocy
Autor

11 myśli na temat “Niedźwiedź”

  1. Dziękuję za wskazówki:) Na pewno przeczytam książkę i bardziej się przyjże wszystkiemu… Cieszę się, że nie powinnam się martwić…. Dziękuję:)

  2. Moniko, to wspaniałe sny, zwierzęta są wskazówkami na naszej ścieżce, wcielanie się w nie to odczuwanie nie tylko ich siły ale też duchowej mocy, każde zwierzę niesie jakieś przesłanie, jeśli sny ze zwierzętami powtarzają się Tobie to polecam książkę http://www.czarymary.pl/p_837630_sila_zwierzat_jeanne_ruland , a także pracę z kartami: http://www.ezoswiat.pl/sklep/zwierzeta-mocy-ksiazka-64-karty-jeanne-ruland-murat-karacay-p-226.html,… budzi się Twoja moc duchowa, spisuj sny i obserwuj swoją rzeczywistość, pomóż sobie książką zintepretować energię jaka jest Ci prezentowana w przekazie snu.

  3. Miałam dziwny sen a mianowicie śniło mi się że się wcieliłam w niedźwiedzia… byłam nim… co to może oznaczać? nie pierwszy raz mi się śni że wcielam się w jakieś zwierzę np. nie tak dawno byłam ptakiem. szczerze mówiąc niepokoi mnie to trochę bo te sny wydają się bardzo realistyczne i budząc się rano dużo nad tymi snami rozmyślam a raczej nie daje mi to spokoju…. proszę o radę lub jakieś wytłumaczenie takich snów…

  4. Dziękuję Kwiecie Lotosu.Po części zgodze się z Tobą ,bo w większości sny te maja odzwierciedlenie w jej kontaktach z synami.Ona sama wie ,ze popełnila w życiu bledy wychowawcze.Ale nie moge znaleść odniesienia do swoich spraw.Mój były mąż ma większe klopoty ode mnie.Te finansowe.U mnie jednak kiedy on mi sie śni zdarzają sie różne rzeczy ,od złej wiadomośći ,po zepsucie sie jakieś rzeczy w domu,problem zdrowotny itp Sny te mnie informują ,ze bedzie problem ,ale szkoda ,ze nie możemy czasami nic zmienić .Pozdrawiam

  5. Nie ma co bronić się przed takimi snami, to nie są ataki astralne ani energetyczne tylko ostrzeżenia. Owszem , można odsunąć od siebie taki sen, lecz to nic nie zmieni, to nie jest tak, że winny jest ten co się śni, że ostrzega, że przez niego będzie działo się coś trudnego:) Sen jest wskazówką i własnie powinniśmy rozwijać w sobie zdolność ich rozumienia, aby łatwiej kierować własnym życiem. Trzeba tylko zrozumieć, że to nie jest fatum, które przynosi nam niepowodzenia, tylko wskazówka co nas czeka… owszem, nie da się często uniknąć danej nam trudności, ale poprzez sen np. powtarzający się teść wyżej wymieniony, wskazuje że coś w naszym życiu robimy błędnie, cały czas przyciągamy te same sytuacje, bo nie chcemy czegoś zauważyć w sobie i zmienić tego… psychologicznie rzecz ujmując, koleżanka ucieka od takich snów, bo nieświadomie ucieka od swoich stale powtarzanych błędów i przyciąga określone, ciągle powtarzające się sytuacje! Nic w życiu nie dzieje się bez przyczyny, to nie są przypadki:)

  6. Kwiecie Lotosu.Chciałabym dowiedzieć się czy możemy chronić sie przed niechcianymi snami.Mojej koleżance kiedyś śnił się zmarły teść.”Prosiła go” ,aby przestał sie jej śnić,bo zawsze sen z jego obecnością wróżył klopoty w tym lub następnym dniu.Teść przestał się śnić ,ale w jego miejsce śni się koleżanka i jej mąż.Kłopoty murowane.Mnie również kiedy śni się mój były już mąż, to mam kłopot w tym samym dniu.Ale jeżeli przyśni mi sie jednocześnie moja nieżyjąca mama to mam problem ,który rozwiążę.Nie wiem może nie bronić sie przed nimi ,bo ostrzegaja nas przed czymś ,ale tak samo moja koleżanka jak i ja nie mamy wpływu na to co sie stanie.Moja koleżanka mówi np ,mimo,ze chce uniknąć konfliktu,robi wszystko ,,zeby go nie było to i tak awantura gotowa.Proszę pomóż ,bo przyznasz że kiedy wstaje sie rano i ma sie tzw proroczy sen nie jest łatwo.Może to źle ,ze umiemy interpretować niektóre sny.Pozdrawiam

  7. śmiało pisz sny, jeśli ktoś będzie miał chęć i poczuje, poprosimy o wskazówki, jeśli będę mogła, także posłużę swoją pomocą! pozdrawiam

  8. Chciałbym zapytać, bo mam problem z interpretacją swoich snów, czy gdybym opisał kilka swoich snów ktoś mógłby podjąć się interpretacji?

  9. Dziękuję za wskazówki ,pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w tym szczególnym czasie:spokoju ducha miłości i pomyślności w tym kończącym się oraz Nowym Roku 2012.Niech przyniesie pokój,zgodę ,nadzieję i miłość w rodzinie pracy i na świecie Ania

  10. tak, sny są jakby naszym drugim życiem, ja ze snów mam wiele wskazówek, czasem naprawdę niewiele znaczących, a czasami dokładnie śni mi się to co w krótkim czasie się zgadza,… warto z nimi pracować, można przed snem się wyciszyć i poprosić o rozwiązanie problemu, podanie znaku we śnie jak dalej postępować…pewna osoba podała mi tez sposób na podpowiedzi we śnie,…mamy problem, potrzebujemy odpowiedzi, więc przed snem na chwilę trzeba usiąść, skoncentrować się na problemie, oddychając głębiej i poprosić o odpowiedź we śnie, można zasugerować, że jeśli się przyśni ogień to znak na „nie”, a jeśli woda, to znak na „tak”… warto zwrócić uwagę jaki ten ogień jest czy to ognisko, mały ogień, czy pożar trawiący; a woda czy to spokojna czysta rzeka, morze, jezioro, czy rwący potok, albo brudna sadzawka, wszystko to ma znaczenie! Oczywiście można nie sugerować się symbolem ognia i wody, tylko zwyczajnie poprosić o znak i sztuką jest też zrozumieć go we śnie! ciepło pozdrawiam;)

  11. Sny sa odzwierciedleniem naszych emocji ,czasami pod wplywem jakiegoś wydarzenia np w ciągu dnia ,w nocy śnimy jakby ciąg dalszy.Ale są sny które przepowiadają przyszłość.Od dawna tworzone są senniki,w nich interpretowane są sny.Smiejemy się z nich jeżeli nie mają odzwierciedlenia w realnym życiu.Ale każdy z nas może nauczyć się interpretować niektóre z nich.Ja np jeżeli śni mi się moja nieżyjąca już mama to wiem ,ze sie w danym momencie mną opiekuje i że jeżeli będe miała jakiś problem to go pozytywnie rozwiążę.Jak się śni mój były już mąż ,to z pewnością będę miała problem w tym albo następnym dniu.Jeżeli jednocześnie śni mi się moja mama to problem rozwiążę .Pamiętam po śmierci mojego ojczyma miałam sny,że przychodzę do domu,a on jest.Tak się składa,że pod koniec życia był chory psychicznie i bardzo dawał nam w kość.Mnie też życie uprzykrzył.We śnie zawsze zadawałam sobie pytanie co on tu robi skoro trumna była zakopana do ziemi.Po latach uświadomiłam sobie,że może on prosi o przebaczenie.Wypowiedziałam swoimi słowami,że mu przebaczam i żeby Pan Bóg mu też przebaczył.Od tej pory już mi się nigdy nie śnił.Wiem ,ze bardzo często jak byłam dzieckiem śniła mi się wojna.,hitlerowcy.jestem osobą po 50-tce więc nie przeżyłam jej..Ale osoby z mojego otoczenia opowiadały swoje przeżycia z tamtych lat wysyłając swoje emocje ,a zarazem lęki w tzw eter,które udzielały sie mnie stąd też odzwierciedlenie tego w snach.Miałam też inny ,proroczy sen,choć kilka lat nie zdawałam sobie z tego sprawy.Kiedyś śniło mi się ,ze jestem w szpitalu,w dyżurce pielęgniarek,jestem przyjmowana na oddział.Po wyjściu na korytarz spotykam kilka osob między innymi panią ubraną w czarny ,cieniutki szlafrok,z motywami wietnamskimi.Takie kupowano na bazarach u tzw Wietnamców..Korytarz jest ślepy bez okien.Nigdy wcześniej nie byłam w szpitalu,chyba jak rodziłam dzieci.Ale to nie byłten szpital,a kobiety na położniczym nie chodziły w takich szlafrokach.W latach 90 -tych trafiłam do szpitala .Z dyżurka pielęgniarek,ze ślepym korytarzem …i panią w szlafroku.Kiedy wychodziłam z dyżurki i zobaczyłam właśnie ją ,no i ten ślepy korytarz bez okien uświadomiłam sobie,ze ja to już przeżyłam,ale we śnie,który doskonale pamiętałam.Zdarza mi się też ,ze przysnę sobie przy właczonym tv lub radiu.Nie śpię głęboko,więc słyszę to wszystko co nadają,ale jednocześnie jestem jakby uczestnikiem audycji,filmu itp Np usnęłam ,film się skończył i zaczął się jakiś ezoteryczny z wrózkami na wizji.we śnie uczestniczyłam w seansie z wróżką.Byłam jakby na jawie i we śnie.Bo byłam jakby u wrózki a słowa jakie leciały w tv były kierowane do nas.A więc sny to ciekawy obszerny i tajemniczy temat

Skomentuj

