Boska sówka

Aniu to specjalnie dla Ciebie ta słodycz sowia i dla wszystkich kochających zwierzęta;)

 

Jeśli w Twoich wizjach, snach, odczuciach… pojawia się SOWA

Sowa wg szamanizmu jako zwierzęcy totem oznacza WTAJEMNICZENIE

Sowa dopinguje cię do otwarcia oczu i skierowania się do wewnątrz. Zajrzyj w ciemność, z niej narodzi się światło. Trudne aspekty chcą być zauważone i przekształcone. Rozwiązuje się stare, a nowa twórcza energia uwalnia się do szczęśliwej przyszłości. Głośnie wołanie sowy dociera do twojej duszy – zostałeś zauważony. Została ci zesłana ściśle określona sytuacja, ponieważ nadszedł czas, abyś znalazł dla niej rozwiązanie. Przygotuj się do drogi, nadaj twarz cieniowi i nastaw się na niespodzianki. Jak długo uciekasz przed cieniami, tak długo nadajesz im moc i wielkość, której faktycznie nie mają. Sowa podarowuje siłę do przestąpienia przedsionka Duszy, otwarcia furtki do podświadomości, abyś mógł zobaczyć, co się tam dzieje i co utrudnia rozwinięcie twojego prawdziwego potencjału. Nie jesteś sam. Potężni duchowi sprzymierzeńcy są z tobą. Otwórz oczy. Przyjrzyj się sobie co cie jeszcze gnębi. Zdemaskuj cień, który cie prześladuje i wciąż sieje niepokój w twoim życiu. Wyrzuć na złom rzeczy, które ci już nie służą. W ten sposób stworzysz miejsce na Nowe. Przed tobą duży krok naprzód w twoim osobistym rozwoju. Dar kreatywności i tworzenia chciałby ujrzeć światło dzienne.

Afirmacja:  Zbieram siły i przejmuję odpowiedzialność za swoje Życie. Siłą podświadomości stwarzam pokój, szczęście i powodzenie w życiu.

i foto od Ani (na foto nikt ze znajomych:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor

4 myśli w temacie “Boska sówka”

  1. Mnie również sowa się nie śniła, ale widziałam ją z bardzo bliska. Poczułam, że zalewa mnie fala bezgranicznej miłości. Spróbuję afirmacji. Dziękuję Ci Asiu.

  2. Mi co prawda śnił się ryś wczoraj, ale do sówki mam oooogromny sentyment. I nie wiem dlaczego. A ta sówka słodka!

  3. …bo sowa Ci otuchy doda… 😉

    Nie śniła mi się sowa, ale podczas wczorajszej medytacji olśniło mnie w najważniejszej obecnie sprawie w moim życiu… Afirmacja, która podajesz, jest dla mnie jak na zamówienie. Dziękuję. 🙂

Skomentuj

