Balsam dla duszy miłośnika kotów

dziękuję Ewusi za podesłanie linka 😉

Autor

6 myśli na temat “Balsam dla duszy miłośnika kotów”

  1. Ja też. Obserwując zwierzaki widzę jak dobry Bóg uśmiecha się do nich i do nas. Często z nimi rozmawiam, a one opowiadają mi swoje historie,o tym jakie mają problemy z dziećmi( jedno to taki wiercipieta, proszę pani, że o mało co nie wypadł z gniazda, czysty ojciec!) albo, że woda kapie z dachu prosto na uszko…itd 😉

  2. Jak mi się kiedyś uda, to zamieszczę filmik z moim psem obrończym ( wielkości kota)jak ujada ze zjeżoną sierścią na doprawdy bezczelnego ślimaka, który ośmielił się wpełznąć na JEJ taras.Pozdrawiam wszystkie psiary, kociary i ptaszary( to ostatnie to moje 😉 i nie wiem czy właściwie oddaje moją intencję).

  3. Ja myślę,ze on trenował przed kocim euro/bramka w tle ./Wyginał śmiało cialo /dziwne pozycje na treningach przyjmuja równiez pilkarze.Tylko ciekawa jestem w ktorym kraju sie odbędą.Trzeba zawczasu kupić bilety.A tak poważniej ,to z rozkosza oglądam te filmiki z kotami,psami i innymi zwierzętami.To prawdziwi naturalni aktorzy

  4. Toż to prawdziwy pogromca potworrrrrnego zielonego monstrum! To on i tylko on ocalił dom przed OBCYM!!!! Moje kocice tez bronią z narażeniem zycia posesję przed konikami polnymi 🙂

Skomentuj

