Iluzja i rzeczywistość

Poniższe filmy zrobiły na mnie ogromne wrażenie, szczerze polecam obejrzenie tego materiału – jest rewelacyjny czytaj rewolucyjny:) Nigdy nie przepadałam za fizyką, ale ta kwantowa mnie zadziwia:) jest myślę pomostem między światem materialnym i duchowym, otwiera nam wrota przed tym co wydawało nam się, że nie istnieje, pokazuje jak bardzo zamykano nam wcześniej oczy. Nauka przeżywa obecnie transformację i przemienia się … ta rzeczowa , logiczna , pojęciowa, rozpada się nam na kwałeczki- dzieje sie to na naszych oczach. To co wcześniej wydawało nam się jedną jedyną prawdą, dziś staje sie mitem obalanym coraz to kolejnymi odkryciami i przebudzeniami Dusz. Życzę sobie i światu, aby całą ludzkość zalała fala przebudzeń. Ciemności mówimy dość! Pozostaje mi w temacie dodać: Człowieku otwórz oczy i sięgaj gdzie wzrok nie sięga, jak mawiał nasz wieszcz (pozdrawiam w tym momencie Mariusza;) Stańmy ponad umysł i materię:)

I oczywiście podziękowania dla Rafała, który zaopatrzył mnie w kolejne perełki, ogromnie dziękuję!

Autor