Inwokacje do pracy z czakrami i duszą

Wdycham światło przez środek mojego serca, otwieram je na kulę światła, zezwalam sobie na rozwój.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją czakrę gardła oraz czakrę splotu słonecznego, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją czakrę czoła i krzyża, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją czakrę korony i czakrę podstawy, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją czakrę alfa nad głową i czakrę omega poniżej kręgosłupa, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego. Pozwalam fali Metatronu przepływać między nimi. Staję się jednością ze światłem.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją ósmą  czakrę nad głowa oraz moje uda, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego. Pozwalam memu ciału emocjonalnemu połączyć się z fizycznym. Staję się jednością ze światłem.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją dziesiątą czakrę ponad głową i sięgnęło poza moje stopy, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego. Pozwalam by moje ciało duchowe złączyło się z fizycznym. Staję się jednością ze światłem.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by cię rozprzestrzeniało i objęło moją jedenastą czakrę ponad głową i sięgnęło poza me stopy, tworząc jedno połączone pole światła w ciele i wokół niego. Pozwalam mej duszy złączyć się z ciałem fizycznym.

Wdycham światło przez środek mojego serca, pozwalam by się rozprzestrzeniało i objęło moją dwunastą czakrę ponad głową i sięgnęło poza me stopy tworząc jedno połączone pole światła. Pozwalam mej Duszy Chrystusowej złączyć się z ciałem fizycznym. Staję się jednością ze światłem.

Wdycham światło przez środek mojego serca i proszę by najwyższy poziom mojego ducha promieniował ze środka serca mego, całkowicie wypełniając zjednoczone pole. Niechaj promieniuje przez cały ten dzień. Staję się jednością ze światłem.

Doskonalenie 4 niższych ciał:

Rozkazuję całej mojej uwadze i obecności świadomości mojego ciała Rozkazuję aby od tego momentu moje ciało pobierało z mocy prany wszystkie witaminy i substancje odżywcze, potrzebne do utrzymania w najlepszym stanie mojego zdrowia  fizycznego. Jem tylko dla przyjemności i radości.

Rozkazuję ciału emocjonalnemu aby od tego momentu poszukiwało i przyciągało do siebie tylko doświadczenia bezwarunkowej miłości!

Przywołaj ciało mentalne i powiedz:

Od tego momentu twoja uwaga ma być całkowicie skoncentrowana na Myśli Uniwersalnej i dostrojona do bicia Serca Boga. Twoim zadaniem jest pozostać czyste, skoncentrowane i dostosowane do Zamysłu Boskiego.

Proszę aby moje pola energetyczne ciała fizycznego, emocjonalnego, mentalnego i duchowego zostały doprowadzone do Najwyższej Harmonii z moim Boskim Jam Jest oraz by w świadomy sposób moje Jam Jest w pełni ukazało mi się na planie fizycznym i na wszystkich planach egzystencji. Niech następuje to w sposób, który przynosi mi radość, wygodę, łaskę, przyjemność, dostatek i wszystko co najlepsze.

Połączenie z boskim czasem:

Droga Matko Ojcze, Stwórco, Boże- proszę aby następny doskonały krok w mojej części boskiego planu jasno mi się objawił i bym napotkała na mej Drodze odpowiednich ludzi potrzebnych mi do pokazania mojego zadania w rzeczywistości fizycznej TERAZ”

Programowanie- Siłą Umysłu:

Twoje ciało jest biokomputerem, twoje myśli oprogramowaniem, twoje życie wydrukiem wyżej wymienionych. Zmień oprogramowanie – przepisz i zmodyfikuj program i zmień swoje życie – to jest takie proste!!! 

Droga Matko Ojcze Stwórco Boże, proszę aby każda chwila każdego dnia przebiegała w doskonałej harmonii z Boską Wolą i w zgodzie z Prawdą Jam Jest. Proszę aby moje działania miały zawsze na celu najwyższe dobro innych i mnie samego.

Programowanie dla pozbycia się ograniczeń:

Wszystkie moje ciała są dostrojone , stonowane, zbalansowane, zdrowe i w dobrej kondycji. Wibrują w doskonałej harmonii z rytmem Matki Ojca Stwórcy Boga. Dzieje się tak niezależnie od tego czy jem , śpię, pracuję, ćwiczę, medytuję.

Proszę o wyraźne ukazanie mi następnego doskonałego kroku lub części boskiego planu i przyprowadzenie teraz do mnie najbardziej właściwych osób, które wspólnie ze mną tworzą i wprowadzają ten plan. Proszę aby mi się w fizyczny sposób teraz ukazały!

Polecam mojej obecności Jam Jest, aby wprowadziła do mojej świadomości każdy mój talent, dar oraz informacje z przeszłych teraźniejszej i przyszłych wcieleń właśnie teraz aby móc je połączyć i stworzyć Boską Całość.

wg książki „Życie Światłem” Jasmuheen

Autor

Jedna uwaga do wpisu “Inwokacje do pracy z czakrami i duszą”

  1. Ta metoda może być doskonałym rozwiązaniem dla osób z długami karmicznymi w portrecie numerologicznym.
    Taka osoba bardzo potrzebuje przeprogramować się w ten sposób, by sobie poradzić z trudnościami wynikającymi z obciążeń karmicznych.
    Dzięki

Skomentuj

