Bert Hellinger – Modlitwa wschodzącego życia

z dedykacją dla moich rodziców

Kochana mamo – dziękuję Ci

Biorę to od Ciebie … wszystko!

Tak jak mi to dałaś

I za całą cenę jaką Cię to kosztowało

I jaką będzie to kosztować mnie

I zrobię z tym darem coś wspaniałego

Aby Ciebie uszanować

To nie będzie zmarnowane

Biorę Cię jako swoją mamę

A Ty możesz mnie mieć jako swoje dziecko

Zatrzymam to co mi dałaś

I przekażę to dalej jeśli będzie mi pozwolone

Tak jak Tobie

Jesteś dla mnie tą właściwą matką

A ja jestem Twoim właściwym dzieckiem

Ty dajesz

Ja biorę

Ty jesteś duża

Ja jestem mała  … Kochana mamo

Kochany tato

Biorę to również od Ciebie … wszystko!

za pełną cenę jaką Ciebie to kosztowało

I jaką będzie to kosztować mnie

Coś z tym zrobię

Aby Cię uszanować

I jesli będę mogła

przekażę to dalej, tak jak Ty

Biorę Cię jako mojego ojca

A Ty możesz mnie mieć jako swoje dziecko

Jesteś tym najwłaściwszym dla mnie

A ja jestem twoim właściwym dzieckiem

Ty jestes duży

A ja jestem mała

Ty dajesz

A ja biorę

Kochany tato

Taka jestem szczęsliwa że to Ty i moja mama jesteście moimi rodzicami

Jesteście tymi jedynymi, najwłaściwszymi dla mnie rodzicami

———————-

Zróbcie tę modlitwę w formie głębokiej medytacji najlepiej z zamkniętymi oczami w bardzo wolnym tempie, poczujcie to sercem i zróbcie porządek w waszych duszach jeśli tylko tego pragniecie i jeśli taka jest wasza wola ……

Po tym wszystkim, nic nie stanie na przeszkodzie szczęściu i wszystko się dopiero zaczyna……

Autor

Jedna myśl na temat “Bert Hellinger – Modlitwa wschodzącego życia”

Skomentuj

