Moc modlitwy

Umiłowany Panie
Wszechmocny Boże
Poprzez promienie słońca
Poprzez powiewy powietrza
Poprzez wszechprzenikające życie kosmosu
Oczyszczaj mnie i odradzaj
i błagam
uzdrawiaj moje ciało, serce i duszę…
 
***
 
Oto który podtrzymujesz nasze serca ciała i dusze
Błogosław wszystko co z dziękczynieniem przyjmujemy
I spraw abysmy nigdy nie przestali podziwiać dzieła twego Panie
 
***
 
Duchu Wszechwielki proszę oczyść moje uczucia, myśli i napełnij mnie wiarą uczuciem i miłością…
Napełnij miłością każdy poziom i aspekt mojej istoty zgodnie z wolą Boga…
Boże umiłowany, Duchu miłości przejdź wszystkie pokolenia czasu i wieczności, uzdrawiając każde wydarzenie i jego części u źródła…Napełnij je Światłem i Prawdą!
Pokój Boga i Miłość napełnia me cialo serce i duszę…
Odpuszczam i wybaczam każdej osobie, miejscu, okolicznościom i wydarzeniom, które przyczyniły się do tych mysli i uczuć.
 
Autor

Jedna uwaga do wpisu “Moc modlitwy”

Skomentuj

